Objevili se nějaké nové podvozky a i karoserie. Karoserie závody celkem přežili což se nedá říci o některých podvozcích. Například už víme, že SCčko od Turnigy je skutečný šrot a mělo problém dojet šesti minutovou rozjížďku a tak po závodech bylo odprodáno jen pro použití kastle. Bohužel také Víťovi se po několika ranách jeho malé SC trochu rozpadlo a tak má do dalšího závodu o čem přemýšlet a my se necháme překvapit s čím příště dorazí.
Na rozdíl od podvozků v kategorii SC se u on-roadů objevili nové řemínkáče, které se ukazují celkem v dobrém světle. Jsou to celkem levné podvozky jeden už trochu odzkoušený prodávaný od Tunigy, ale je to převlečená Sakura-zero ježděný mou osobou a úplně nový podvozek Sakura-sport řízený Mambou a osazen novou karoserií ML, která dostala trochu na frak. Oba podvozky vykazují slušné jízdní vlastnosti a pilotům pomáhají k lepším výsledkům.
Ale zpátky k závodům. Odjelo se šest sad rozjížděk v kategoriích on-road junior, on-road (sen…), SC nový jezdci a SC ( ostří hoši ). Dorazili také poršátka a odjeli si svůj Porsche-cup.
I když se začalo jezdit trochu déle, stačili se do oběda odjet tři série. Po malých zmatcích v objednávkách nakonec všichni ukojili svoje hladová břicha a mohlo se pokračovat. Rozjížďky po sobě celkem rychle navazovali a tak se vyhlašovalo kolem čtvrté hodiny a následovalo volné ježdění, testování, půjčování atd.
Výsledky: on-road junior 1- Honzík, 2- Myšák, 3- Katka
On-road 1- Vítek, 2- Jony, 3- Mig
SC nový 1-Axetom, 2- Midloch, 3- Haby
SC 1- Stix, 2- Jony, 3- Singr
Na tabulce s průběžnými výsledky a počtem bodů se pracuje a snad jí již brzy někam vyvěsíme.
Něco málo k pravidlům, které v podstatě ani žádná nejsou, protože závody nechceme nijak svazovat nějakými nařízeními a předpisy. Ale přeci jen nějaké drobnosti postupně zavedeme pro větší spokojenost většiny zúčastněných.
Tak jedno nové pravidlo je tu : V závodě je zakázáno jet bez adekvátní karoserie
k dané kategorii. ( to znamená např. on-road a SC – kastle, která
zakrývá kola atd. )
Ozývají se hlasy o škrtání jednoho závodu na konci cupu. ( nejhorší výsledek nebo neodjetý závod ) Což se projeví v celkovém pořadí – někomu to přilepší jinému pohorší a proto bych rád aby se k tomu vyjádřilo co nejvíc jezdců – jestli škrtat či neškrtat.
Termíny dalších závodů jsou 8.2.2014, 1.3.2014 a 22.3.2014
Doplňuji ještě jeden termín 12.4.2014
Doufáme že si všichni zaškrtáte kalendáře, aby jste si našli čas a přijeli si zajezdit.
Pod článek kromě názoru na škrtání přidejte odkazy na fotky a videa.
A to je asi vše.
Za tým JMK-racing zdraví Jony.